Žádost o vrácení koncesionářských poplatků

15. 03. 2015 11:11:22

Vážená česká televize.

Když se před nedávnou dobou zmínil prezident Zeman o ČT velice kriticky (cituji: „Můj osobní názor zní, že Česká televize bohužel neplní svoji veřejnoprávní funkci a stává se nejenom komerční televizí, ale dokonce špatnou komerční televizí,“) nechalo mne to celkem v klidu.
Za prvé proto, že výroky této osoby jsou často hodny spíš pozornosti psychologa, psychiatra případně odborníka na protialkoholní léčbu či stařeckou demenci.
Za druhé proto, že nijak zvlášť se nedívám na televizi jako takovou.

Když jsem si nicméně dnes (psáno 13. 3. 2015) před biatlonovou štafetou našich žen (které nám mimochodem na rozdíl od prezidenta dělají v zahraničí velkou reklamu v tom dobrém smyslu) pustil televizi, konkrétně program ČT 24, musel jsem se podívat na kalendář, zda opravdu žiji v roce 2015.

Česká televize na programu ČT 24, který má sloužit jako zpravodajský kanál vysílá za peníze koncesionářů 5 (slovy pět) odpoledních hodin přímého přenosu ze sjezdu ČSSD!

Své politické zaměření si nechám pro sebe, nicméně Vás žádám o vrácení koncesionářského poplatku za rok 2015. Slibuji za to, že si Vaši televizi již v tomto roce nepustím, jelikož mě hluboce uráží, když se za moje peníze producíruje na obrazovce 5 hodin jakákoli politická kreatura v jednom tahu. Vzhledem k tomu, že bych od ČT 24 očekával vyvážené zpravodajství, nejspíš bych se příště dočkal 5ti hodinového přenosu ODS, KDU-ČSL, ANO a samozřejmě KSČM. Byť bych z historických důvodů byl na poslední stranu a poměrně zvědav, přeci jen se obávám, že 5 hodin bych nezvládnul.


Pokud takovéto přenosy ČT 24 neplánuje dovoluji si Vás tedy přímo obvinit ze zaujatosti, naprosté politické nekorektnosti, amatérismu a politické propagandy.

Opravdu nepíši často podobné dopisy, nicméně výše uvedená událost mi natolik hnula žlučí a přijde mi pro veřejnoprávní televizi natolik neskutečnou a zrůdnou propagandou jedné strany, že jsem si opravdu v onu chvíli připadal, jako bych sledoval sjezd KSČ v roce 1986 a nikdy jinak.

Koncesionářské poplatky za letošní rok mi prosím vraťte na adresu:

Ivan Vovk
Pustina 30
566 01 Vysoké Mýto

PS: Dodatečně jsem zjistil, že i v dopoledním programu byl věnován sjezdu ČSSD blok od 9:45 do 12:00. Celkem tedy za tento den 7:15 hodin + 20 minut v hlavní zpravodajské relaci. Stížnost na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání jsem již zaslal...

Autor: Ivan Vovk | neděle 15.3.2015 11:11 | karma článku: 12.36 | přečteno: 314x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 28.97 | Přečteno: 557 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 51 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 300 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 525 | Diskuse
Počet článků 2 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 374

Mám rád dobrý lidi a dobrý víno. Naštve mě máloco ale když už, tak většinou pořádně. A nesnáším blbce.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...